Pageviews past week

Wednesday, December 24, 2008

Hello everyone

Just wanted to say Merry Christmas or Happy Holidays to everyone out there from all over the place. I had something really important to write about but I forgot what it was so... yeah have a nice one. I'll be off trying not to break bones snowboarding for a few days over new year so incase I don't write, here's to you! (imagine me toasting with a drink and a nod of the head...you know what I mean)
updates coming soon....

24 comments:

MsAnnieAnnie said...

have a wonderfull christmas!! *hug*

Miss V. said...

Merry Christmas!! Have fun snowboarding wherever you are :)

WelshRocker said...

Merry Christmas! lol. Have a good one!

lonny said...

Happy Merry Christmas and a Happy New Year.

Maria said...

Merry Christmas Jamie!
Have fun snowboarding!
xxx

ForUsForThemForYou said...

:L
haha
you have a good 'en too!!!
xxx

ForUsForThemForYou said...

:L
haha
thanks you have a good one n all :D
xxx

nicki said...

Merry Christmas to you and your family too, hope it's a good 'un!
xx

Carmen said...

Happy holidays, Jamie!

stay safe and have fun. =)

xoxo
Carmen

oldenuff2burmum said...

Greetings and salutations!!!!!!!!!
av a cool yule and a damn fine 2009one and all!!!!!!!!
love to you and yours
Nade
x x x x

Rachel said...

Happy Christmas Jamie, have a fantastic one & take care of yourself out there!
best wishes from Singapore =)

Juditta said...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamie!!!
Happy Holydays! *_*

Hugs from Italy.
Judy

rory said...

Merry Christmas! Hope you're having an awesome one :)

Dann Souza said...

Hey Jamie! Merry Christmas and holidays for you too, bro! I wish you the best, man!

FUNK said...

Haha.

Merry Christmas Jamie. :)

Dougie said...

Nadolig Llawen a Blwyddyn Newydd Dda.

daniemilicevic<3 said...

Hi jamie!!!

FELICES FIESTAS!!! jajaja in Argentine says that way...

take care in your holidays!!! don`t broke any bones!!! please!!!

LOVE for you and the band

Happy 2009...

XOXOXOXO

Danie

Janina said...

Hope you had a wonderful christmas and a lot of fun snowboarding! And I wish you a Happy New Year!

Can't wait for the next video blog. :)

Greetings from Germany!
Take care, much love, Janina

Dann Souza said...

Ow, another thing! In my view, you are not only important for the Lostprophets (like any true fan knows of), you are important to me and to my friends. Yes, you are! The joy, friendship, complicity that you guys show when you are together teaches us to respect us more and more in love. All this because one day we met you. (PS: We met through the Internet, since we never saw you guys live. How amazing is that?) You guys represent our friendship, our music and even our style. (lol) Try to remember when you was young with dreams and idols. Well, you are our. Finally, my friend, I am happy to be able to be near you via blog. Well, I felt I had to say this. I hope I have not bothered. Once again, happy 2009.

nvrgrwoldnvrdie said...

have a good one and dont catch the cold like me :(, been sick since the 24th :(, boo hoo! sniff! :(


Luv n hugs without the cold LOL


xxx

Shellynl said...

Love the Kitty Kitty Bunny! My cat painting looks stupid next to yours hahahaha

Kelly said...

Hope You Had An Awesome Start To The New Year =D
Don't Break Anything
Did You Make Any Resolutions?
XD

Emily said...

yo yo yo! Was wondering if you have any exciting views on the humble city of norwich. I only ask as I know you have been there before and you are a fairly known person who i can actually contact. I'm writing an article for a cult magazine on the culture of norwich and would love a little sentence or two from someone in the arts who is also an outside party. The mag is called susology. If you haven't already, you should try and get hold of it. I think it would be right up your street. Let me know what you think. Emily Craddock, very amateur journalist.

MsAnnieAnnie said...

i hope you're fine after your snowboard trip. i actually almost broke my hand last saturday snowboarding >.<
but now it's good again..

can't wait to read your next blog. hope it's gonna be a long (almost novel lengh)one.. love it.

and just a little tiny question: is willow (the black cat there) yours? and is he/she completely black?